01. Social media Ads
Reklama na sociálnych sieťach je jedným z marketingových nástrojov zameraných na propagáciu internetového obchodu a generovanie predaja. Prítomnosť zákazníkov na sociálnych sieťach je nepopierateľná. Práve v tomto priestore sa značka stretáva so svojimi zákazníkmi a tými, ktorí ju ešte len spoznávajú. Vytvára sa vzťah, ktorý časom premení zákazníkov a sledovateľov na ambasádorov značky.
Podpora tradičných aktivít propagujúcich produkty a služby na internete pomocou reklamy na sociálnych sieťach sa rovná vyššej návštevnosti webu, obchodu na allegro, väčšiemu predaju a uznaniu v cieľovej skupine. Naša služba Reklamy na sociálnych sieťach pre elektronický obchod je určená majiteľom internetových obchodov, ktorí chcú zlepšiť predaj, vybudovať dopyt po svojich produktoch a zvýšiť svoju konkurenčnú výhodu.
02. Reklamné formáty na sociálnych sieťach
One SEO component called off-site SEO ensures that users of external pages or of social media can find your website. Being optimized for SEO increases the site’s potential to draw customers from other platforms other than the search engine. For instance, when you post content and links to your page on Facebook or Twitter, you are able to promote your website and attract more customers. One of the main goals of SEO is to attract the targeted audience through organic searches. The number of visitors to your site influences your sales and subscriptions. It also promotes the marketing of your products and services. Increased inbound traffic is always good for business because it equates to more conversion opportunities.
Some SEO-related tools such as the Google Keyword Planner and Google Analytics provide quantitative data to help you understand your market, analyze the trends, and know your competitors’ standings. It helps you identify popular and valuable keywords so you can decide how to structure or revise your content.
03. Reklamné formáty na sociálnych sieťach
Na ktorých sociálnych sieťach sa oplatí inzerovať váš allego obchod?
Najpopulárnejšie kanály v elektronickom obchode sú Facebook, Instagram, Pinterest a YouTube. Čoraz viac značiek, ktoré predávajú, označuje svoju prítomnosť na portáloch ako Snapchat alebo TikTok. V prípade tohto typu webových stránok sa však oplatí brať do úvahy vekovú skupinu príjemcov a typ obsahu.
Kampane na sociálnych sieťach pre elektronický obchod môžu mať rôzne formáty, z ktorých každý poskytuje rôzne príležitosti na dosiahnutie obchodného cieľa. Všetko závisí od toho, aký komunikačný kanál si zvolíme na komunikáciu s príjemcami našej značky. Keďže e-commerce marketing je určený na predaj, zameriavame sa na získanie čo najväčšej návštevnosti v internetovom obchode. Našou úlohou je premeniť návštevnosť na konverziu a znovu prilákať zákazníkov na web, čo bude možné vďaka využitiu reklamných systémov určených pre firmy.
Facebook reklamy
Najpopulárnejšia platforma sociálnych médií vo svete, ktorá ponúka online obchody s kampaňami pomocou pokročilého nástroja. Správca reklám vám umožňuje zobrazovať reklamy na Facebooku a Messengeri, ako aj na Instagrame a Audience Network. Reklamu vytvoríme pomocou fotografie/fotografií alebo videa.
Kreatíva môže mať formu príbehu, prezentácie, interaktívneho videa, okamžitej reklamy prispôsobenej pre mobilné zariadenia alebo sa môže zobraziť na mriežke Chaty v aplikácii Messenger. Facebook reklama je cielená na základe jedného z troch cieľov: rozpoznanie, akcia, konverzia. Kampaň realizovaná na posledný zo spomínaných účelov výrazne generuje predaje e-commerce.
Reklamy na Instagrame
Po Facebooku je to druhý najčastejšie používaný kanál sociálnych médií. Obľúbený je aj medzi podnikateľmi, pre ktorých je predaj základom ich online podnikania. Správca reklamy na Instagrame je nástroj, ktorý nám umožňuje pripraviť kampaň v štyroch formátoch: jeden obrázok (štvorcový, horizontálny alebo vertikálny), video (štvorcový alebo horizontálny formát dostupný v niekoľkých rozmeroch), karuselová reklama (štvorcový alebo vertikálny) a Instagram Stories (foto alebo video).
Internetový obchod môže umiestniť reklamu na Stories alebo do noviniek. Instagram promotion pre e-commerce sa vyznačuje presným cielením a plnou kontrolou nad rozpočtom. Môžeme inzerovať na základe jedného z nasledujúcich cieľov: rozpoznanie, zváženie nákupu a konverzia.
PinterestAds
Ako ukazuje výskum, používatelia najčastejšie nehľadajú nápady na nákupy vo vyhľadávači Google, ale na Pintereste. Mnohé z nich nachádzajú inšpiráciu aj v iných sociálnych sieťach. Pinterest Ads Manager vám umožňuje spúšťať kampane pomocou štyroch reklamných formátov.
Môžu to byť propagované piny (základný formát vo forme obrázka s krátkym textom), filmové piny (na výber niekoľko veľkostí), posuvné piny zložené z niekoľkých fotografií (max. 5) a propagované piny aplikácií, ktoré povzbudzujú ľudí k inštalácii Pinterestu. Web sa vyznačuje nízkou konkurencieschopnosťou vďaka menšiemu počtu inzerentov, ako napríklad Facebook či Instagram.
Reklamy TikTok
Reklama na TikTok je vynikajúci spôsob, ako osloviť spotrebiteľov z mladšej generácie. Vzhľadom na vek používateľov by jej forma mala byť pútavá, upútať pozornosť a posolstvo by malo osloviť vkus mladých ľudí. Nástroj TikTok Ads Manager umožňuje značkám realizovať výhody štyroch cieľov kampane.
Vďaka reklame spoločnosť zvýši dosah a počet stiahnutí aplikácií, generuje návštevnosť a konverziu. Značka môže pripraviť reklamu pomocou niekoľkých formátov: video TopView na celú obrazovku, Prevzatie značky – statický alebo dynamický formát zobrazovaný na celej obrazovke, reklamy In-Feed – zobrazujúce sa na karte „Pre vás“ a automaticky prehrávané, Branded Hashtag Challenge – pozývanie používateľov, aby sa podieľali na tvorbe obsahu a značkových efektoch – poskytovanie filtrov, nálepiek a špeciálnych efektov.