BaseLinker
Integrácia e-shopov a Marketplace
Ovládajte svoje podnikanie z jedného miesta, automatizujte všetky procesy na, ktoré inak vynakladáte veľa času a zdrojov.
To všetko len v jedinej aplikácii BaseLinker
možnosti
najcennejšie výhody
BaseLinkera pre e-commerce
Integrácie, ktoré potrebujete
Napojiť e-shop na platformy typu marketplace je nevyhnutnosť! Vyberte si z bohatej ponuky integrácií, ktoré vyhovujú vášmu podnikaniu. Jeden systém vám umožní prístup k všetkým obľúbeným marketplacom (napr. Allegro, Alza, Amazon, Kaufland)
01 Zrýchlenie vybavenia objednávok
Všetky predajné kanály na jednom mieste: Či už spracovávate objednávky z marketplacu, e-shopu alebo od odberateľov či iných zdrojov, ako je dropschiping. Môžete ich všetky vyriešiť z jedného miesta. Správa e-commerce nebola nikdy tak komplexná a ľahká!
02 Kompletná správa produktov
Aj ak nevlastníte e-shop, môžete vytvoriť produktové karty priamo v BaseLinkery, kde môžete evidovať skladové dostupnosti a ľubovoľne ich upravovať jednotlivo alebo všetky produkty naraz, vrátane automatizovaných prekladov a upravovať dáta aj pomocou AI.
03 Automatické zmeny procesov
Automatizácia zabezpečí akcie v obsluhe objednávok. Po zmene stavu, namiesto manuálneho posielania správ, vystavovania faktúr, zásielok, tlače štítkov, sa zamerajte na rozširovanie svojho podnikania zatiaľ čo systém bude vykonávať opakované úlohy za vás.
04 Dropshipping B2B obchodovanie
Spojte sa s novými odberateľmi, dodávateľmi, výrobcami, dropshippingovými partnermi alebo poskytovateľmi fulfillmentu, ktorí tiež používajú BaseLinker. Zabudnite na výmenu stovky e-mailov a súborov, všetky informácie sa budú prenášať automaticky.
05 Správa přepravy a prepravcov
Odosielajte zásielky so všetkými obľúbenými prepravcami a kuriérmi z jedného miesta. Tlačte štítky po jednom, hromadne, alebo proces prepravy plne automatizujte, napríklad: výber prepravnej spoločnosti podľa veľkosti balíka alebo váhy.
06 Asistent balenia objednávok
Odlíšte sa od konkurencie rýchlym doručením a bez chýb. Založený na použití snímača čiarových kódov, vďaka čomu musí zamestnanec vykonávať menej úkonov manuálne. Kontroluje proces prípravy objednávky a informuje vás o chybe, zásielku aj odfotí.
07 Rýchle prispôsobenie cien produktov
Automatizácia cien (Repricing). Ak sa ceny u iných dodávateľov zvýšia alebo znížia, funkcia zmeny cien automaticky upraví ceny pre každú situáciu podľa vašich podmienok. Uvoľnite čas sebe a tímu. Nastavte pravidlá cien a zabudnite na ručnú aktualizáciu každej ponuky.
08 o nás
naša MISIA
integrácia BaseLinker
Bezplatná analýza, Návrh integrácie, Realizácia, Podpora.
Každá objednávka vyžaduje vašu pozornosť: od sledovania stavu zásielky, cez komunikáciu so zákazníkmi až po správu zásob. A čo je najhoršie, každá platforma má svoje vlastné rozhranie a požiadavky, čo znamená, že musíte neustále prepínať medzi rôznymi systémami a aplikáciami. Výsledkom je neustála frustrácia, stres a obavy z toho, že niečo prehliadnete alebo pokazíte.
Predstavte si tú úžasnú úľavu, keď sa prebudíte ráno a viete, že všetky vaše objednávky sú spravované efektívne a bezchybne.
Ako sa takýto zázrak môže stať realitou? Odpoveďou je BaseLinker.
“
Úspech prichádza vtedy, keď sa zo skúseností poučíme a použijeme ich, ako schody k vrcholu
– Ľuboslav Cisárik, CEO project manager
štúdie
BaseLinker Prepojenia
Pripojením k BaseLinker Connect získate prístup k ucelenému a konzistentnému ekosystému dodávateľov a odberateľov, výrobcov a distribútorov!
cenový plán
Koľko to stojí
14-dňová skúšobná verzia zadarmo s prístupom ku všetkým funkciám
Freemium
Pre začiatočníkov v e-commerce, nové podniky alebo testovanie nových predajných kanálov
Neobmedzené integrácie
Až 1000 produktov
3 profily zamestnancov
Objednávky, sklady a ceny - synchronizácia 1x za hodinu
Archivácia dát - 6 mesiacov
AI Funkcia
Listing na viac predajných kanálov
Správa skladov a fakturácia (ERP + WMS + PIM)
Objednávky
Modul asistenta balenia
BaseLinker aplikácie: Printer a Caller
Jednoduché zdieľanie dát B2B (BaseLinker Connect)
Rozhranie API pre vývojárov
Výhody ekosystému BaseLinker
0 €
max. 100 objednávok/mesiac
Pre začiatočníkov v e-commerce, nové podniky alebo testovanie nových predajných kanálov
Neobmedzené integrácie
Až 1000 produktov
3 profily zamestnancov
Objednávky, sklady a ceny - synchronizácia 1x za hodinu
Archivácia dát - 6 mesiacov
AI Funkcia
Listing na viac predajných kanálov
Správa skladov a fakturácia (ERP + WMS + PIM)
Objednávky
Modul asistenta balenia
BaseLinker aplikácie: Printer a Caller
Jednoduché zdieľanie dát B2B (BaseLinker Connect)
Rozhranie API pre vývojárov
Výhody ekosystému BaseLinker
Business
Všetko čo Freemium a navyše:
Neobmedzený počet produktov/ponúk
Neobmedzený počet tímových profilov
Synchronizácia objednávok, skladov a cien v reálnom čase
Archivácia dát - 24 mesiacov
Rozšírené AI funkcie
Prioritná podpora 24/7
Prístup k boostrom
Repricer pre platformy trhoviska
Repricer pre platformy trhoviska
19 €
19€ fixný poplatok + 0.19€ za každú ďalšiu objednávku (pre prvých 1.000 objednávok v danom mesiaci) + 0.09€ za každú ďalšiu objednávku
Všetko čo Freemium a navyše:
Neobmedzený počet produktov/ponúk
Neobmedzený počet tímových profilov
Synchronizácia objednávok, skladov a cien v reálnom čase
Archivácia dát - 24 mesiacov
Rozšírené AI funkcie
Prioritná podpora 24/7
Prístup k boostrom
Repricer pre platformy trhoviska
Repricer pre platformy trhoviska
Enterprise
INDIVIDUÁLNA PONUKA
Väčší predajcovia a výrobcovia, distribútori
Všetko čo Business a navyše:
Enterprise infrastruktura Enterprise SLA Neomezené datové uložiště Libovolná archivace dat Specializovaný technický odborník 24/7 podpora (více jazyků) Podpora API Neomezené funkce AI Všechny boostery v ceně Vlastní integrace a úpravy systému Rozšířený Repricer pro platformy tržiště
??? €
viac ako 10.000 objednávok alebo 40.000€ GMV za mesiac
INDIVIDUÁLNA PONUKA
Väčší predajcovia a výrobcovia, distribútori
Všetko čo Business a navyše:
Enterprise infrastruktura Enterprise SLA Neomezené datové uložiště Libovolná archivace dat Specializovaný technický odborník 24/7 podpora (více jazyků) Podpora API Neomezené funkce AI Všechny boostery v ceně Vlastní integrace a úpravy systému Rozšířený Repricer pro platformy tržiště
strategie
Expert na prepojenia Stratégia optimalizácie
Prepojíme Vaše e-shopy
Zdĺhavé zmeny v každej predajnej platforme budú minulosťou. Prepojením ušetríte hodiny strávené zbytočnými úkonmi.
Nastavíme automatické procesy
Krok pred konkurenciou. Rýchlo si zvyknete na výhody, ktoré ponúka automatizácia procesov v online podnikaní.
Podpora a školenia tímov
Ani po integrácií požiadaviek na riešenie nezostávate sami. Nájdete u nás aj množstvo návodov a školení, ako bezstarostne využívať výhody BAseLinker.
skúsenosti
Čo povedali
O našej spolupráci?
“Požadovali sme prepojenie dvoch e-shopov. Celý proces prebehol hladko a bez akýchkoľvek problémov. Systém je intuitívny a výrazne nám uľahčil správu objednávok a skladových zásob. Poslali ste niekedy omylom iné produkty? S Asistentom balenia v BaseLinker je to nemožné! Veľká vďaka za tento skvelý nástroj!”
Peter K.
majiteľ“Baselinker je jednoducho fantastický nástroj, ktorý mi úplne zmenil spôsob, akým spravujem svoj online obchod založený na woocommerce. Hneď na začiatku som bol príjemne prekvapený rýchlosťou, ktorou systém pracuje. Všetky operácie a integrácie sú vykonávané bleskovo, čo mi šetrí neuveriteľné množstvo času. Už nemusím čakať dlhé minúty na synchronizáciu alebo import/export dát. Všetko ide hladko a bez zádrhelov.”
Marián G.
woocommerce“Profesionálny prístup tímu a nastavenie funkcií, ktoré Baselinker ponúka, je ďalším aspektom, ktorý ma nadchol. Systém je navrhnutý s ohľadom na potreby e-commerce podnikateľov a je vidieť, že jeho tvorcovia majú bohaté skúsenosti v tomto odvetví. Všetko je intuitívne, prehľadné a efektívne. Kedykoľvek som mal otázky alebo potreboval pomoc, podpora bola vždy pripravená a ochotná poskytnúť rýchlu a fundovanú odpoveď.”
Emilia V.
Manažér“Jednoduchosť používania je pre mňa kľúčová a Baselinker v tomto smere exceluje. Aj keď nie som technický typ, radšej som využil ponuku tímu LINKERO všetko nastaviť s školením, ako všetko používať bez väčších problémov. Užívateľské rozhranie je intuitívne a prístupné aj pre tých, ktorí nemajú veľké skúsenosti s podobnými systémami. Súhrnne môžem povedať, že Baselinker je nenahraditeľným pomocníkom v mojom podnikaní a vrelo ho odporúčam každému, kto chce zefektívniť svoje online predaje.”
Michal T.
Klient“Prvá vec, ktorú by som chcel spomenúť, je neuveriteľná integrácia s rôznymi platformami. Baselinker umožňuje prepojiť môj e-shop s veľkým množstvom marketplace a platobných brán, čo mi umožňuje spravovať všetky objednávky z jedného miesta. Toto prepojenie je mimoriadne efektívne najmä pri dropshippingu, kde je potrebné rýchlo a efektívne spracovávať veľké množstvo objednávok.”
Mária H.
Klient“Jedinečnou výhodou je automatizácia procesov. Vďaka Baselinkeru som schopná automatizovať veľkú časť mojej práce, čo mi šetrí nesmierne množstvo času. Automatické aktualizácie skladových zásob, notifikácie zákazníkov a generovanie faktúr sú len niektoré z funkcií, ktoré mi uľahčili život.”
Júlia P.
Webschoperkapomoc